הראש"ל הגרש"מ עמאר: לזכור את הבורא גם בבחירות • צפו

אבי יעקב No Comments on הראש"ל הגרש"מ עמאר: לזכור את הבורא גם בבחירות • צפו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: שלומי בוארון

אלפים נטלו חלק במעמד הקבלת פני רבו למרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים שנערך בסוכה הסמוכה לבית מדרשו אהבת שלום בשכונת גבעת המבתר בירושלים.

במעמד נטלו חלק ראשי ישיבות, גדולי תורה, רבני ערים, דיינים חברי כנסת ואישי ציבור שבאו לקבל את ברכתו של הראשון לציון יחד עם ההמונים שעברו להתברך וקיבלו מידיו של הראשון לציון את התמר המבורך כמידי חג בחג.

צילומים: שלומי בוארון

את המשא המרכזי נשא מרן הראשון לציון שציין כי השמחה האמיתית מגיעה ע"י שמירה על האחדות בעם ישראל וקרא לנהוג באחדות בפרט כעת בתקופת בחירות.

"כמה עבירות של לשון הרע והוצאת שם רע יש בתקופה של לפני בחירות, כתוב זכור את בוראך בימי בחורותך עוד כשהאדם כוחו במותנו, אבל גם אפשר לומר זכור את בוראך בימי בחירותיך, גם בימי הבחירות הבורא קיים ומשגיח ועין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים, כל אחד הולך בדרכו כדי לחזק את התורה, כדי לחזק את עם ישראל, כדי לקרב את הגאולה, אבל לעשות זאת בלי מחלוקות, בלי שנאת חינם, בלי להתריס ולזעוק, אפשר הכל בנעימה יחד וזה מה שמביא שמחה אמיתית מתוך אחדות". אמר הגרש"מ עמאר.

בדבריו אף התייחס הראש"ל לפיגועים הנוראים שאירעו לאחרונה ואמר "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה, אנחנו בוטחים בקדוש ברוך הוא, ישראל נושע בהשם. אנחנו לא מפחדים. אנחנו רואים את מה שהם מדברים ואת מעשיהם האכזריים והנוראים אבל גם ברוך השם אנחנו רואים איך שעם ישראל הולך במסילה העולה להשלמת הגאולה של עם ישראל, זה הולך וחזק התורה מתרחבת ותרביי ותגדלי ותבואי בעדיי עדיים". אמר הראשון לציון.



0 תגובות